| 
				Vítejte,
				host
			 | 
Téma:
Nové přírůstky - pomůžete prosím? :-) 28. dub 2020 19:42 #68299
| 
 | 
| Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci. | 
Nové přírůstky - pomůžete prosím? :-) 28. dub 2020 19:31 #68298
| 
 | 
Nové přírůstky - pomůžete prosím? :-) 26. dub 2020 15:46 #68252
| 
 | 
Nové přírůstky - pomůžete prosím? :-) 26. dub 2020 13:46 #68249
| 
 | 

), tak vymyslím i nějaký ten podpůrný systém... Líbí se mi myšlenka, že je zachráním a postarám se o ně, když už je předchozí majitel vlastnil až do své poslední chvíle
 ), tak vymyslím i nějaký ten podpůrný systém... Líbí se mi myšlenka, že je zachráním a postarám se o ně, když už je předchozí majitel vlastnil až do své poslední chvíle  Pokud ještě mohu, zeptala bych se na ten druhý kaktus. Dle internetu mi to připadá jako Ferocactus Glaucescens inermis - jsem laik, takže odhaduji dle foto. Ale jistá si tedy nejsem vůbec:-) Už mám druhý takový a stále nad tím dumám:-) Ten velký se mi dostal do rukou i s početnou úrodou odnoží, co z něj vyrůstaly (většina z nich už měla vlastní kořínky, i když stále rostly z kaktusu). Tyto odnože předpokládám, že mohu nechat odstraněné pár dní bez zasazení a pak je zasadit a také min. dva týdny nezalévat? Díky moc a přeji pěkný den,  Zuzka
  Pokud ještě mohu, zeptala bych se na ten druhý kaktus. Dle internetu mi to připadá jako Ferocactus Glaucescens inermis - jsem laik, takže odhaduji dle foto. Ale jistá si tedy nejsem vůbec:-) Už mám druhý takový a stále nad tím dumám:-) Ten velký se mi dostal do rukou i s početnou úrodou odnoží, co z něj vyrůstaly (většina z nich už měla vlastní kořínky, i když stále rostly z kaktusu). Tyto odnože předpokládám, že mohu nechat odstraněné pár dní bez zasazení a pak je zasadit a také min. dva týdny nezalévat? Díky moc a přeji pěkný den,  Zuzka 

Základy pěstování znám, ale ráda bych se dozvěděla, zda nyní mohu oba kaktusy přesadit, kor když starší dáma mamilárka začíná kvést?